رابرت کیوساکی می‌گوید: با شتاب گرفتن تورم کاذب، سقوط و رکود در راه است

Samira
Samira Dec 10, 2021
رابرت کیوساکی می‌گوید: با شتاب گرفتن تورم کاذب، سقوط و رکود در راه است

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب "پدر پولدار پدر بی پول"، سقوط و رکود قابل توجهی در بازار را پیش‌بینی کرده است، سناریویی که بر چندین دارایی از جمله بیتکوین تاثیر می‌گذارد.

کیوساکی از طریق حساب توییتر خود ادعا کرد که سقوط با ادامه "تورم ساختگی" اعلام شده، توسط فدرال رزرو و رئیس جمهور جو بایدن، آغاز می‌شود.

با این حال، او توصیه کرد که سقوط یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری در بیتکوین، طلا و نقره است، اما به سرمایه‌گذاران هشدار داد که مراقب تورم گزارش شده فعلی باشند.

"سقوط و ناامیدی در راه است. طلا، نقره، بیتکوین، املاک و مستغلات نیز سقوط خواهند کرد. آماده خرید بیشتر طلا، نقره، بیتکوین، املاک و مستغلات پس از سقوط باشید. زمان ثروتمندتر شدن پس از سقوط تورم کاذب است. آگاه باشید و احتیاط کنید."

ایالات متحده در حال حاضر با سطوح تورم تاریخی دست و پنجه نرم می کند و بحث در مورد پوشش ایده آل در برابر تورم، بین طلا و بیتکوین دوباره شروع شده است.

در میان احساسات تورمی، قیمت طلا افزایش یافته است، اما بیتکوین نوسانات بالایی را تجربه کرده است.


پیش بینی بیتکوین 1.2 میلیون دلاری توسط کیوساکی

با این حال این نویسنده قبلاً گفته بود که بیتکوین تا حد زیادی در برابر بحران‌های مالی آزمایش نشده است در حالی که پیش‌بینی کرده بود که در پنج سال آینده قیمت به حدود 1.2 میلیون دلار برسد.

کیوساکی قبلا گفته بود که روی بیتکوین، نقره و طلا شرط بندی کرده است. پیش از این، کیوساکی با موفقیت پیش‌بینی کرده بود که بیتکوین در سال 2021 از مرز 50000 دلار در نتیجه ضعف اقتصاد ایالات متحده عبور خواهد کرد.

با توجه به زمان انتشار، بیتکوین در 24 ساعت گذشته تقریباً 3 درصد سقوط کرد و در 48100 دلار معامله می‌شود.

داده ها به طور بالقوه نشان می دهد که سرمایه‌گذاران بیتکوین در حال انباشت دارایی در اصلاح هستند. اصلاحات قیمت معمولاً فرصت مناسبی برای خرید هر دارایی برای سرمایه‌گذارانی است که امیدوارند در صورت رسیدن به بالاترین سطح تاریخ، سود بیشتری کسب کنند.

منبع: Finbold

ارسال دیدگاه جدید