نزدیک به یک‌سوم سرمایه‌گذاران سازمانی در کریپتو در حال حاضر از دیفای استفاده می‌کنند

نزدیک به یک‌سوم سرمایه‌گذاران سازمانی در کریپتو در حال حاضر از دیفای استفاده می‌کنند

تحقیقات جدید توسط پلتفرم سرمایه‌گذاری سازمانی دیجیتال و پیشرو، VALK نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سازمانی دیفای، برای به حداکثر رساندن بازدهی و استفاده از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتالی که دارند، آن‎ها را هولد می‌کنند.

این مطالعه در میان ۱۰۰ سرمایه‌گذار حرفه‌ای که برای سرمایه‌گذاران سازمانی در هشت اقتصاد بزرگ کار می‌کنند و در مجموع بیش از ۱ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارند، نشان داد که تقریباً یک‌سوم (۳۰٪) از کسانی که در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند در حال حاضر از دیفای استفاده می‌کنند، در حالی که ۶۸ درصد برنامه‌ریزی کرده‌اند که این کار را ظرف یک سال انجام دهند و ۳۹ درصد دیگر این کار را ظرف شش ماه انجام دهند و از دیفای استفاده کنند. بااین‌حال، VALK می‌گوید که بیشتر کسانی که پیش از این از دیفای استفاده می‌کنند، بازار را از نظر نحوه عملکرد، زیرساخت و نقدینگی آن «آزمایش» می‌کنند.

این تحقیق نشان داد که استفاده رو به رشد از دیفای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال و کریپتو را افزایش می‌دهد، به طوری که ۴۰ درصد از افراد مورد تحقیق انتظار افزایش چشمگیر سطح سرمایه‌گذاری و ۵۲ درصد انتظار دارند سطح سرمایه‌گذاری کمی افزایش یابد.


ریسک عدم مشارکت در دیفای بیشتر از ریسک مشارکت است.

تقریباً تمام سرمایه‌گذارانی که در بریتانیا، ایالات متحده، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، سنگاپور، استرالیا و برزیل مورد سؤال قرار گرفتند، معتقدند که خطرات عدم حضور در دیفای بیشتر از خطرات حضور در این حوزه است، به طوری که ۲۸٪ گفتند کاملاً موافق هستند و ۶۷٪ گفتند که اندکی موافقت دارند.

به طور متوسط سرمایه‌گذاران بر این باورند که کل ارزش قفل شده یا TVL تا پایان سال آینده به نزدیک به ۲۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید و در مقایسه با ماه می امسال بیش از ۸۰ میلیارد دلار و کمتر از یک میلیارد دلار نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد یافت. حدوداً ۱۴ درصد از سرمایه‌گذاران انتظار دارند این ارزش تا پایان سال ۲۰۲۲ به بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار برسد.

علاوه بر این، این تحقیق نشان داد که تقریباً دو پنجم (38٪) سرمایه‌گذاران انتظار رشد چشمگیری در استیک ارزهای دیجیتال در سه سال آینده دارند زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری از آنها برای کسب درآمد استفاده خواهند کرد. حدود یک‌سوم (۳۲٪) معتقدند وام‌دهی به طور چشمگیری افزایش می‌یابد و ۱۷٪ رشد چشمگیر و دراماتیک در قرض‌گیری در دیفای را پیش‌بینی می‌کنند.

حدود یک‌پنجم (۱۸٪) انتظار رشد چشمگیری در استفاده از دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان وثیقه مانند استفاده از بیت‌کوین برای استقراض دلار آمریکا در سه سال آینده را دارند در حالی که ۶۸٪ انتظار رشد جزئی در وثیقه را دارند.

شرکت تحقیقاتی مستقل PureProfile با ۱۰۰ سرمایه‌گذار حرفه‌ای که برای سرمایه‌گذاران نهادی، صندوق‌های تأمینی، مدیران صندوق، صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌های سرمایه‌گذاری، سهام خصوصی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در بریتانیا، ایالات متحده، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، سنگاپور، استرالیا، و برزیل کار می‌کنند، در اکتبر ۲۰۲۱ این مصاحبه را انجام داد.


منبع: Finbold

ارسال دیدگاه جدید