تحلیل آن‌چین بیتکوین - یکم دی

Mr Trader
Mr Trader Dec 22, 2021
تحلیل آن‌چین بیتکوین - یکم دی

این بار سعی می کنیم یکی از بهترین متریک‌های موجود در پلتفرم کریپتوکوانت را با هم بررسی کرده و کارایی آن در یافتن کف‌های قیمتی احتمالی را بررسی کنیم.

coinbase premium index

این شاخص، تفاوت قیمت جفت BTCUSD در صرافی Coinbase و جفت BTCUSDT در صرافی Binance را بیان می‌کند. برای توضیحات بیشتر در مورد این شاخص می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

انباشت نهنگ‌ها


March 2020

در ماه مارچ 2020 قیمت بیتکوین ریزش شدیدی را تجربه کرد اما از طرفی شاخص coinbase premium index افزایش شدیدی از خود بر جای گذاشت که نشانه‌ای از فشار خرید ایجاد شده از سمت سرمایه‌گذاران نهادی بود. بعد از این اتفاق قیمت ریکاوری V شکلی را تجربه کرد.


February 2021

ماه فوریه ماه بسیار خوبی برای بیتکوین بود و قیمت این رمزارز افزایش بسیاری از خود نشان داد در طی این روند صعودی دوباره شاهد افزایش قابل توجه متریک Coinbase premium index بودیم.


May 2021

قیمت بیتکوین برای ماه های می و ژوئن به رنج خود ادامه داد که در حین این رنج نیز شاهد افزایش قابل توجه این معیار بودیم.


December 2021

این بار نیز شاهد تکرار پترن دفعات قبلی هستیم. در حین ریزش سنگین قیمتی بیتکوین در هفته اول ماه دسامبر دوباره شاخص Coinbase premium index قله رو به بالایی ایجاد کرد که می‌تواند نشانه ای از فشار خرید ایجاد شده از سمت سرمایه گذاران نهادی باشد.


با آغاز سال جدید میلادی هم شرکت‌های بسیاری خرید‌های خودشون رو شروع می‌کنند ، به نظرم سال 2022 سال خوبی برای بیتکوین باشه.


برای مطالعه مطالب بیشتر از این نویسنده: توییتر / Mr Trader


دیدگاه کاربران
رضا Dec 23, 2021

با سپاس از شما

علي Dec 23, 2021

درود. بسيار عالي بود. از تمام زحماتيكه متقبل ميشويد كمال تشكر و سپاسگذاري دارم. بااحترام

مهدی Dec 23, 2021

ممنون

ارسال دیدگاه جدید