تحلیل تکنیکال ALGO (آلگوراند) - نهم آذر

Hossein
Hossein Nov 30, 2021
تحلیل تکنیکال ALGO (آلگوراند) - نهم آذر

ALGO/USDT

رمزارز آلگوراند در تایم فریم هفتگی چشم انداز صعودی خوبی را به نمایش گذاشته است. آلگوراند به خوبی بر روی خط روند صعودی خود حرکت می کند به طوری که همواره سقف‌ها و کف‌های بالاتری ایجاد می‌کند که این نشان‌دهنده مومنتوم بسیار خوب ALGO درمیان مدت است. بر اساس میزان اصلاح آخرین موج صعودی که توانست 38.2% از موج قبل را پوشش دهد، مقاومت بعدی این ارز در میان مدت در صورت شکست سقف قبلی، محدوده PRZ مشخص شده(باکس بنفش رنگ) خواهد بود. بدین ترتیب اگر خریداران قدرت بیشتری از خود به نمایش بگذارند و مقاومت محدوده 2.55-2.37 دلار(باکس آبی رنگ) را به خوبی بشکنند مقاومت بعدی به راحتی در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال اگر خرس‌ها همچنان بر اوضاع مسلط باشند، قیمت آلگوراند می‌تواند تا حمایت داینامیک خط روند، به اصلاح خود ادامه دهد.

ALGO/USDT, Weekly

ALGO/USDT, Weekly

ALGO/BTC

در نمودار بیتکوینی نیز آلگوراند بر روی حمایت هفتگی خود در محدوده 2900-2600 ساتوشی قرار دارد. مهم‌ترین مقاومت پیش روی آلگوراند در تایم فریم هفتگی و با جفت بیتکوین محدوده سقف قبلی در حدود 5600-5200 ساتوشی(باکس زرد رنگ) است. بعد از آن نیز منطقه PRZ مشخص شده مقاومت بعدی خواهد بود. Algorand درصورتی به این مقاومت خواهد رسید که بتواند در میان مدت عملکرد بهتری را نسبت به بیتکوین به ثبت برساند. در غیر این صورت با از دست رفتن حمایت فعلی، تا سطح 2300 ساتوشی اصلاح بیشتری انجام خواهد داد.

ALGO/BTC, weekly

ALGO/BTC, weekly

توجه داشته باشید تحلیل‌های تکنیکال ارائه شده در این کانال و سایت به منظور بررسی رفتار توکن‌های مختلف است و به هیچ عنوان پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست.

ارسال دیدگاه جدید