تحلیل تکنیکال و اخبار مهم ADA (کاردانو) - بیست و پنجم آذر

Hossein
Hossein Dec 16, 2021
تحلیل تکنیکال و اخبار مهم ADA (کاردانو) - بیست و پنجم آذر

ADA/USDT, Weekly

کاردانو(ADA) در بازه زمانی هفتگی به منطقه حساسی رسیده است. از زمان ثبت ATH جدید در 3 دلار روند ریزشی کاردانو آغاز شد و اکنون بار دیگر به خط روند صعودی 2 ساله ی خود بازگشته است. علاوه بر حمایت داینامیک خط روند، ADA حمایت ابر کومو را فعلا در اختیار دارد. با اینکه قیمت مقداری از کومو خارج شده اما همچنان موفق به بستن یک کندل هفتگی زیر ابر نشده است. در صورت شکست این ناحیه و خط روند، اوضاع برای کاردانو بسیار سخت تر از قبل خواهد شد. سطح یک دلار و سطح 75 سنت، دو ناحیه مهم حمایتی در این تایم فریم به شمار می‌روند. چنانچه موج صعودی از این ناحیه آغاز شود، اولین و مهم ترین محدوده مقاومتی سقف تاریخی خود است که با کادر سبز رنگ مشخص است.


ADA/BTC, Weekly

کاردانو در مقابل بیتکوین در تایم فریم هفتگی نیز بر روی محدوده مهم حمایتی(باکس قرمز رنگ) قرار دارد. با نگاهی به اندیکاتور RSI متوجه اهمیت این محدوده حمایتی خواهیم شد. در گذشته هرگاه شاخص RSI به این سطح رسیده، کاردانو با ثبت عمل کرد بهتری از بیتکوین، موج صعودی خوبی را تشکیل داده است. اکنون نیز علاوه بر اینکه ADA روی محدوده حمایت خود قرار دارد اندیکاتور RSI نیز به سطح مهم خود رسیده. بنابراین احتمال شروع یک رالی قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. در این مسیر اولین منطقه مقاومتی با باکس سبز رنگ مخص است. چنانچه به هر دلیل کاردانو در حفظ این ناحیه موفق عمل نکند، ناحیه حمایتی بعدی در 1655-1860 ساتوشی (باکس بنفش رنگ) خواهد بود.


اخبار مهم فاندامنتال کاردانو

یک شرکت متخصص در قراردادهای هوشمند Plutus  ، هفته گذشته اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که در آن جزئیات یک سوءاستفاده از کاردانو dApp را ارائه می‌دهد. کامیونتی کاردانو از کشف این اکسپلویت dApp ناراضی است.


 

AdaSwap  صرافی غیر‌متمرکز Gamified DEX  را در Cardano راه‌اندازی کرد. 80،000،000 توکن ASW در پلتفرم اصلی Cardano IDO، CardStarter فروخته خواهد شد.


توزیع 1:1 توکن CEX در ژانویه 2022 به هولدرها بر روی شبکه کاردانو انجام می‌شود.


10٪ از ثروتمندترین آدرس‌های کاردانو ، 94٪ از کل عرضه در گردش را کنترل می کنند.


دیدگاه کاربران
حسین Dec 17, 2021

10٪ از ثروتمندترین آدرس‌های کاردانو ، 94٪ از کل عرضه در گردش را کنترل می کنند.این را از چه سایتی میشه دید ممنون

مريم Dec 17, 2021

ممنون از اطلاعات مفیدتون عالی بود

ارسال دیدگاه جدید