تحلیل تکنیکال Algo (الگوراند) - بیست و چهارم آذر

Hossein
Hossein Dec 15, 2021
تحلیل تکنیکال Algo (الگوراند) - بیست و چهارم آذر

ALGO/USDT, Weekly

رمزارز آلگوراند(ALGO) در نهایت با ریزش‎‌های مکرر بیتکوین به اولین ترند لاین هفتگی(خط چین سفید) رسید. آلگوراند در تایم فریم هفتگی اکنون علاوه بر حمایت داینامیک خط روند، محدوده میان فیبوی 0.5 تا 0.618(ناحیه بنفش رنگ) را نیز در اختیار دارد. بدین ترتیب این ناحیه، یک منطقه پرقدرت حمایتی به شمار می رود. در صورت شکست این منطقه، قیمت به حمایت خط روند بلندمدت خواهد رسید که با سطح 61.8% از موج صعودی قبل تلاقی دارد. چنانچه موج صعودی از این ناحیه آغاز شود اولین و مهمترین مقاومت پیش روی قیمت در بازه زمانی میان مدت، اوج تاریخی این رمزارز خواهد بود که با ناحیه سبز رنگ مشخص است.

ALGO/USDT, Weekly

ALGO/USDT, Weekly

ALGO/USDT, Daily

در تایم فریم روزانه، آلگوراند در یک کانال نزولی کوتاه مدت که از زمان سقف قبلی ایجاد شده در حال حرکت است. قیمت در حال حاضر نزدیک به کف این کانال و روی حمایت هفتگی قرار دارد. بنابراین در کوتاه مدت توانایی ایجاد یک موج صعودی تا سقف این کانال را دارد. در صورت ادامه ریزش و شکست محدوده حمایت فعلی، سطح 90 سنت دراین بازه زمانی حمایت بعدی ما خواهد بود.

با نگاهی به اندیکاتور RSI متوجه کنج نزولی(Falling Wedge) آن می شویم. چنانچه کف فعلی در RSI حفظ شود، این شاخص به سمت سقف آن که به عبارتی خط روند نزولی نیز هست حرکت خواهد کرد. با شکست خط روند نزولی در RSI، وضعیت این رمزارز می تواند بهتر شود.

ALGO/USDT, Daily

ALGO/USDT, Daily

ALGO/BTC, Daily

در نمودار بیتکوینی نیز آلگوراند بر روی محدوده حمایتی مهمی قرار دارد. ناحیه حمایت استاتیک بین 2600-2900 ساتوشی(باکس بنفش رنگ) و حمایت داینامیک خط روند صعودی، منطقه قدرتمندی برای این رمزارز تشکیل داده است. بنابراین در صورت حفظ این ناحیه، آلگوراند در کوتاه مدت میتواند بهتر از بیت کوین عمل کند و خود را به منطقه سقف قبلی(باکس زرد رنگ) که در حدود 5200 تا 5600 ساتوشی است برساند. با توجه به وضعیت مبهم بیتکوین چنانچه ریزش دیگری صورت بگیرد و این ناحیه حمایتی از دست برود، سطح 2300 ساتوشی و ناحیه سبز رنگ حمایت های بعدی آلگوراند در مقابل بیتکوین خواهد بود.

ALGO/BTC, Daily

ALGO/BTC, Daily



ارسال دیدگاه جدید