تحلیل تکنیکال CELR (سلر) - بیست و ششم آذر

Hossein
Hossein Dec 17, 2021
تحلیل تکنیکال CELR (سلر) - بیست و ششم آذر

CELR/USDT, Weekly

رمزارز celr پس از تلاش ناموفق خود برای فتح اوج تاریخی خود در تایم فریم هفتگی وارد یک روند اصلاحی شد. با این اصلاح نسبتا عمیق قیمت به اولین خط روند هفتگی(خط چین سفید) برخورد کرد. در حال حاضر سلر علاوه بر حمایت خط روند صعودی، ناحیه حمایتی میان 0.048-0.058 دلار(باکس بنفش رنگ) را نیز در اختیار دارد که تاکنون به خوبی مانع از ریزش بیشتر شده‌اند. بدین ترتیب با حفظ این موقعیت رمزارز سلر می‌تواند به سمت سقف تاریخی خود حرکت کند و این مقاومت را برای مرتبه سوم آزمایش کند. در صورت شکست مقاومت خود(باکس سبز رنگ) سلر توانایی رشد بیشتر و دست‌یابی به اعداد بالاتر را خواهد داشت.

از طرف دیگر چنانچه سلر موفق به حفظ این منطقه حمایتی نشود؛ قیمت تا خط روند بعدی و محدوده حمایت باکس قرمز رنگ به ریزش خود ادامه می‌دهد.


CELR/BTC, Weekly

وضعیت سلر در جفت بیتکوینی کمی متفاوت‌تر از جفت دلاری است. خط روند صعودی سلر شکسته شده و این نشانه مطلوبی برای ادامه روند نخواهد بود. با اینکه در چارت خط روند صعودی از دست رفته اما کندل‌ها به محدوده حمایتی(باکس قرمز رنگ) رسیده‌اند و همچنین در اندیکاتور RSI همچنان روند صعودی به قوت خود پا برجاست. بنابراین تا زمانی که روند در RSI حفظ شده باشد و حمایت نیز در دسترس باشد سلر شانس این را دارد که موقعیت قبلی خود را پس بگیرد و به روند صعودی باز گردد. مهم‌ترین سطوح مقاومتی سلر، سطوح 278 ساتوشی و 473 ساتوشی (سقف قبلی) خواهد بود.



دیدگاه کاربران
فواد Dec 17, 2021

ممنون. سقف بع ی را نگفتید.

حمید Dec 25, 2021

با سپاس فراوان از وقتی که گذاشتید پیشنهاد میکنم در انتهای مطلبتون اخبار فاندا هم از ارزی که تحلیل شد البته در صورت امکان قرار دهید .از شما و ایم خوب گریزلی سپاسگذاریم .

ارسال دیدگاه جدید