تحلیل تکنیکال SOL (سولانا) - ۸ آذر

Hossein
Hossein Nov 29, 2021
تحلیل تکنیکال SOL (سولانا) - ۸ آذر

سولانا پس از شکست خط روند صعودی کوتاه‌مدت خود به حمایت مهم سقف قبلی رسید و اگر به‌خوبی در این ناحیه حمایت شود می‌تواند بار دیگر روند صعودی کوتاه‌مدت خود را از سر بگیرد و این شکست را نامعتبر سازد. در این صورت مقاومت‌های پیش‌روی سولانا محدوده‌های کادر زردرنگ و کادر سبزرنگ (به ترتیب ۲۶۰ - ۲۵۰ دلار و ۳۳۰ - ۳۲۰ دلار) خواهد بود. از طرف دیگر اگر حمایت باکس بنفش رنگ شکسته شود، خط روند بلندمدت صعودی به‌عنوان حمایت داینامیک و محدوده قیمتی ۱۴۶ - ۱۴۰ دلار (باکس آبی‌رنگ) حمایت استاتیک سولانا خواهند بود.

مشاهده چارت در تریدینگ ویو

SOL/USDT, Daily

SOL/USDT, Daily

در نمودار بیتکوینی نیز سولانا در یک روند صعودی بلندمدت قرار دارد. با توجه به اصلاح‌هایی که درون روند انجام داده است مقاومت‌های بعدی این ارز در صورت عبور از سقف قبلی به ترتیب باکس زردرنگ و باکس سبزرنگ خواهد بود. در صورت ازدست‌رفتن حمایت فعلی (سطح 38.2% فیبوناچی موج کوچک‌تر) و شکسته شدن خط روند صعودی، حمایت بعدی در سطح 38.2% از موج صعودی بزرگ‌تر در دسترس خواهد بود.

مشاهده چارت در تریدینگ ویو

SOL/BTC, Daily

SOL/BTC, Daily


دیدگاه کاربران
حسین Dec 01, 2021

واقعا ممنونم عجب سایت تمیز و عجب تحلیل خوبی. واقعا ممنونم از این همه سلیقه و کار خوب. اگه امکان داره بیشتر تحلیل هایی اینچنینی قرار بدین. ممنونم

علی Dec 01, 2021

سلام ممنون میشم هفته نامه برام ایمیل بشه

ارسال دیدگاه جدید