تحلیل تکنیکال ONE (هارمونی وان) - دهم آذر

Hossein
Hossein Dec 01, 2021
تحلیل تکنیکال ONE (هارمونی وان) - دهم آذر

ONE/USDT

رمزارز هارمونی(ONE) پس از ناتوانی در شکست مقاومت مهم خود(کادر سبز رنگ) برای مرتبه دوم، اکنون در حال تشکیل الگوی بازگشتی سقف دوقلو است. براساس این الگو درصورتی که حمایت محدوده 0.23-0.20 دلار(باکس بنفش رنگ) نتواند قیمت را بازگرداند و شکسته شود، قیمت به روند نزولی خود تا حمایت‌های پایین‌تر ادامه خواهد داد. اولین محدوده حمایتی در این مسیر در حدود قیمت 0.187-0.180 دلار واقع شده است و پس از آن محدوده 0.152-0.143 دلار می‌تواند مانع از ریزش بیشتر قیمت شود. در سناریوی دوم، اگر حمایت کادر بنفش رنگ به خوبی حفظ شود و هارمونی موفق به شکست آن نشود، سقف قیمتی مجددا تست خواهد شد. در این مرتبه اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای این محدوده برسانند مقاومت بعدی(باکس قرمز رنگ) در دسترس قرار می‌گیرد.

BTC/USDT, Daily

BTC/USDT, Daily

ONE/BTC

شرایط در نمودار بیتکوینی هارمونی نیز مشابه با جفت دلاری خود است. هارمونی پس از ناکام ماندن در شکست مقاومت 600- 590 ساتوشی (کادر سبزرنگ) برای مرتبه دوم حدود 26% از ارزش خود را تا کنون از دست داده است و به 440 ساتوشی دست یافته است. نزدیک‌ترین و مهم‌ترین حمایت فعلی هارمونی با جفت ارز بیتکوین، حمایت کادر بنفش رنگ(400-380 ساتوشی) است. در حال حاضر باید منتظر واکنش به این محدوده باشیم زیرا در صورت از دست دادن این محدوده حمایتی الگوی سقف دو قلو تایید خواهد شد و تا حمایت پایین‌تر به ریزش خود ادامه می‌دهد. از طرف دیگر اگر به خوبی در این ناحیه حمایت شود می‌تواند بار دیگر به سمت سقف قبلی حرکت و روند صعودی دیگری را آغاز کند.

ONE/BTC, Daily

ONE/BTC, Daily

توجه داشته باشید تحلیل‌های تکنیکال ارائه شده در این کانال تلگرامی و سایت به منظور بررسی رفتار توکن‌های مختلف است و به هیچ عنوان پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست.

ارسال دیدگاه جدید