تحلیل تکنیکال VRA (وراسیتی) - یکم دی

Hossein
Hossein Dec 22, 2021
تحلیل تکنیکال VRA (وراسیتی) - یکم دی

VRA/USDT, Daily

رمزارز وراسیتی(VRA) پس از پوشش دادن کامل موج صعودی قبل، به خط روند صعودی میان مدت خود رسید. با این ریزش وراسیتی بیش از 65% از قیمت خود را از دست داد و به 0.035 دلار به ازای هر واحد دست یافت. ارز VRA اکنون به ناحیه تجمع حمایت های مهمی رسیده است. حمایت داینامیک خط روند و منطقه میان فیبوی 0.382 و 0.5 از موج بزرگ صعودی قبل توانایی هدایت قیمت را به سمت اعداد بالاتر را دارد. در صورت حفط این ناحیه و افزایش فشار خرید، وراسیتی به سمت اولین مقاومت خود در سطح 0.051 دلار حرکت خواهد کرد. مقاومت مهم بعدی نیز سقف تاریخی در قیمت 0.087 دلار است.

چنانچه بیتکوین ریزش دیگری را ترتیب دهد و حمایت های فعلی از دست برود، قیمت VRA به سمت حمایت هفتگی(باکس بنفش رنگ) خواهد رفت.


VRA/BTC, Daily

در جفت بیتکوینی وراسیتی تا کنون حمایت 50 درصد فیبو خود را در اختیار دارد. حمایت مهم بعدی همپوشانی سطح 0.618 از موج صعودی قبلی و سطح 0.23 از بزرگترین موج صعودی است. ورا با حفظ این نواحی حمایتی و با ثبت عملکرد بهتر از بیتکوین می تواند خود را به نخستین و مهم ترین مقاومت خود در سطح 14500 ساتوشی( اوج قبلی) برساند. مقاومت های بعدی بستگی به میزان اصلاح خواهد داشت. بنابراین برای مشخص شدن سطوح مهم پس از سقف(14500 ساتوشی) نیاز به دانستن انتهای موج اصلاحی است.


ارسال دیدگاه جدید