تحلیل روزانه بیتکوین - پانزدهم آذر

Grizzly
Grizzly Dec 06, 2021
تحلیل روزانه بیتکوین - پانزدهم آذر

بیتکوین در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد، ترس در بازار حاکم هست و از طرفی خیلی‌ها منتظر اخبار آمریکا هستند. شاخص دلار قدرت گرفته و روندش صعودی هست، و با وجود اینکه معیارهای بلندمدت آن‌چین روند رو صعودی میدونند اما معیارهای کوتاه‌مدت سیگنالی مبنی بر خرید در کف صادر نکردند. حمایت‌هایی که خیلی هم مهم بود، از دست رفته و الان تبدیل به مقاومت‌هایی سخت شده که عبور از ۵۰ تا ۵۳ هزار دلار به این راحتی نیست. 

طبق رفتار گذشته بیتکوین انتظار دارم اگر MA200 از دست برود در نواحی ۴۴-۴۲ هزار یک بیس ساخته بشه و از اونجا قیمت به سمت بالا حرکت کنه، و اگر سطح حمایتی استاتیک (سبز رنگ) از دست بره نشون دهنده قدرت زیاد خرس‌ها هست و یک کف پایین‌تر LL هم ساخته میشه. در معاملات خودتون هیجان رو کنار بگذارید و از اهرم بالا دوری کنید. شدوی پایین بلند نشون دهنده قدرت خریداران در پایین هست و از طرفی کندل‌های ضعیف صعودی نشونه ضعف آن‌ها... به نوعی تردید در بازار هست. استراحت کنید و این چند وقت رو صرف بالا بردن دانش خودتون بکنید. 


دیدگاه کاربران
دایی جان Dec 06, 2021

تیپرینگ آمریکا نفس بازار کریپتو را خواهد گرفت

حسن شماعی‌زاده Dec 06, 2021

صادق‌ترین، آروم‌ترین و بی حاشیه‌ترین تحلیلگری هستی که میشناسم. نه ادعایی داره نه دنبال اثبات خودش. مریدت شدم

علیرضا Dec 06, 2021

و من علاوه بر اینها، بخاطر مودب بودن ایشون خیلی ارادت دارم بهشون. آدمایی که بی‌ادبن و اولین کلمه زشتی که به ذهنشون میرسه رو به زبون میارن، بنظر من بی‌فکر هم هستن!

امیر Dec 06, 2021

همین جور پر قدرت ادامه بدید دمتون گرم

Fayegh Dec 06, 2021

به نظر من آخرین سنگر بولیش در حال حاضر ۴۶ هزاره و اگر این حمایت هم بشکنه با توجه به ترس حاکم بر بازار خریداران بیت در سطح ۴۰ هزار نهنگ ها خواهند بود و احتمال برگشت پرقدرت از اون سطح هست .

مريم Dec 06, 2021

ممنون که دانش ت رو به اشتراك گذاشتی :)

سوران Dec 07, 2021

ممنون از مطلب مفیدتون

ارسال دیدگاه جدید