تاثیر خواب منظم و مطلوب بر معامله‌گری

Grizzly
Grizzly Sep 12, 2021
تاثیر خواب منظم و مطلوب بر معامله‌گری

خمیازه کشیدن، شلختگی، نگاه خالی و...

همه ما بعد از یک خواب نامطلوب این‌ها را تجربه کرده‌ایم. ممکن است زیاد به آن فکر نکنید، اما به احتمال زیاد عواقب بیشتری برای دریافت نکردن مقدار کافی خواب در شب، از آنچه تصور می‌کنید وجود دارد.

اکثر مردم خواب را به عنوان زمان استراحت یا زمانی که شما کاری انجام نمی‌دهید، تصور می‌کنند. برخی از افراد خواب را به عنوان چیزی که بهره‌وری شما را مختل می‌کند و نیازی به کیفیت ندارد می‌بینند.

این افراد اشتباه میکنند. هنگام خواب، مغز شما مشغول پردازش اطلاعات است، در حالی که خودش را بازیابی و تقویت می‌کند و بدن شما از قبل برنامه‌ریزی شده است تا این مراحل لازم را انجام دهد.

-حافظه

ترید قدرت زیادی از مغز را می‌گیرد و در طول روز، مغز شما میلیون ها اطلاعات را پردازش می‌کند. شما نمودارها و گراف‌ها، اطلاعات شرکت‌ها، و فیلم های آموزشی آنلاین را جذب می‌کنید.

متأسفانه، مغز شما این اطلاعات را فوراً پردازش و ذخیره نمی‌کند. به عبارت دیگر، آن را بلافاصله در "هارد دیسک" ذخیره نمی‌کند. درعوض، مغز شما از حافظه کوتاه مدت ناچیز خود برای ذخیره سریع تکه‌های اطلاعات استفاده می‌کند-و همانطور که در مورد کامپیوتر وجود دارد، محدودیتی در میزان ذخیره اطلاعات ذخیره شده در این حافظه کوتاه مدت وجود دارد.

در پایان روز، ما تقریباً از فضای ذخیره سازی استفاده می‌کنیم. اگر سعی کنیم اطلاعات بیشتری در آن وارد کنیم، سرریز می‌شود و همه چیز از بین می‌رود.

بنابراین، چگونه مغز ما این مشکل را حل می کند؟ در شب، مغز شما هر آنچه را که در بانک حافظه کوتاه‌مدت خود قرار داده‌اید، می‌گیرد و به مکان مناسب بلند مدت-هارد دیسک شما-منتقل می‌کند. این کار به شرطی درست عمل میکند که شما خواب کافی داشته باشید.

جالب اینجاست که اگر مغز خود را در طول روز پر کرده باشید‌، آخرین مواردی که در حافظه کوتاه‌مدت خود قرار می‌دهید، ابتدا ذخیره می‌شوند. به همین دلیل است که متخصصان به دانش آموزان می‌گویند مطالب مهم را درست قبل از خواب مرور کنند. این چیزی است که جامعه علمی "تثبیت" می‌نامد.بنابراین افرادی که خواب کافی ندارند به مغز خود این فرصت را نمی‌دهند که اطلاعاتی را که بدست آورده‌اند بازیابی کنند و از بین خواهد رفت.

-عملکرد شناختی

بر اساس گزارش موسسه ملی بهداشت، کمبود خواب یا مقدار ناکافی خواب بر عملکرد شناختی تأثیر منفی می‌گذارد و این شامل اختلال در توجه و توانایی تصمیم گیری شما می‌شود که میتواند کابوس یک تریدر باشد.

اگر بی‌خوابی مزمن دارید، وقت و انرژی زیادی را برای تصمیم‌گیری، یادگیری و به خاطر سپردن به هدر می‌دهید و باعث می‌شود شما یک تصمیم فاجعه بار بگیرید و از یک فرصت شگفت انگیز چشم پوشی کنید خروجی مهمی را از دست بدهید.

-چه مقدار خواب نیاز داریم؟؟

تحقیقات نشان می‌دهد که زنان بیشتر از مردان به خواب نیاز دارند و کودکان بیشتر از بزرگسالان.به طور کلی ، بشر باید بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابد.مشکل این است که امروزه مردم در تلاش برای به حداکثر رساندن کارایی خود، خواب خود را کوتاه می‌کنند. به عنوان یک جامعه جهانی، ما زمان کمتری را صرف خواب و تلاش بیشتر برای انجام کارها می‌کنیم. اما، ما سخت تر کار می‌کنیم ، نه باهوش تر.

-چگونه خواب خود را بهبود ببخشیم؟

روشهای مختلفی برای به حداکثر رساندن زمان خواب و اطمینان از اینکه وقت خود را در رختخواب هدر نمی‌دهید وجود دارد:

۱-از تخت خود برای خواب استفاده کنید. فقط بخوابید ،در رختخواب نخوانید. در رختخواب تلویزیون تماشا نکنید، در رختخواب بازی های ویدئویی انجام ندهید. این بی اهمیت به نظر می‌رسد، اما اگر به طور مداوم از این قانون پیروی کنید ، به زودی متوجه خواهید شد که خوابیدن چقدر آسان‌تر میشود،.

زیرا مغز شما به زودی بین تخت و خواب ارتباط محکمی برقرار می‌کند و بر این اساس عمل می کند.

۲-قبل از خواب ورزش نکنید این بهانه‌ای برای توقف ورزش نیست. فقط این کار را قبل از خواب یا نزدیک زمان خواب انجام ندهید. وقتی ورزش می‌کنید، بدن شما آدرنالین ترشح می‌کند و ضربان قلب و دمای بدن را افزایش می دهد - شرایطی که آرامش و خوابیدن را برای شما سخت می‌کند.

۳-مراقب کافئین باشید هرچه سن شما بالاتر می‌رود، عوارض جانبی ناشی از نوشیدن کافئین (یا خوردن آن) عمیق‌تر است. این شامل نوشیدنی های انرژی‌زا، رژیمی، بیشتر چای‌ها و قهوه است. برخی از افرادی که مشکل خواب دارند نمی‌دانند که کافئین ممکن است در مشکلات خواب آنها نقش داشته باشد. در سنین جوانی، آنها می‌توانند چند فنجان قهوه قبل از خواب بنوشند و همچنان درست بخوابند. ممکن است در آن زمان چنین بوده باشد، اما با افزایش سن، کافئین را متفاوت تحمل می کنیم. نیمه عمر کافئین ۳ تا ۵ ساعت است.این بدان معناست که بین سه تا پنج ساعت پس از خوردن قهوه، ۵۰ درصد کافئین از بدن شما خارج شده است - و ۱۰۰ درصد آن یک روز طول می‌کشد تا سیستم شما کاملاً پاک شود.

۴-از نیکوتین خودداری کنید. این مورد نیاز به توضیح کمی دارد. نیکوتین یک محرک است و خواب را مختل می‌کند.

۵-در مورد خواب و الکل کمی سوء تفاهم وجود دارد. به نظر می‌رسد که نوشیدن شما را مانند یک نوزاد به خواب می‌برد.در ابتدا، این درست است. ممکن است بعد از یک یا دو لیوان شراب سریع‌تر بخوابید. اما بعداً، هنگامی که بدن شما شروع به پردازش/متابولیسم الکل می‌کند، می‌تواند خواب شما را مختل کند. شراب را برای عصر زود ذخیره کنید ، شاید با شام.

۶-سالها پیش، پزشکان مردم را تشویق می‌کردند که بیرون بروند و آفتاب بگیرند. بدن شما به حدود ۱۰ دقیقه آفتاب کامل در روز احتیاج دارد تا به میزان لازم ویتامین D دریافت کند. شما حتی نمی‌توانید نیمی از نیاز خود را از رژیم غذایی معمولی دریافت کنید. اما ، با شیوع و آگاهی بیشتر از سرطان پوست، پزشکان اکنون تمایلی به هدایت بیماران به زیر نور خورشید ندارند. اما اگر غالباً بیرون نمی‌روید ذهن شما اطلاعات مناسبی را برای تصمیم‌گیری در مورد زمان خواب و زمان هوشیاری دریافت نمی‌کند. ساعت داخلی شما، که به طور معمول کار را برای تصمیم‌گیری زمان خوابیدن به کار می‌اندازد‌، می‌تواند خراب شود. مغز شما به نشانه‌هایی از جمله آفتاب نیاز دارد تا بداند زمان "رفتن" چه زمانی است.بیرون بروید ، حتی اگر فقط چند دقیقه باشد.

۷-یک ساعت یا بیشتر قبل از خواب‌، باید مراقب باشید که تلویزیون، آیپد، آیفون یا هر وسیله دیگری که شما دارید را خاموش کنید-هر چیزی که با رنگ آبی یا سبز روشن شود. این شامل هر ساعت زنگ‌دار است که دارای صفحه نمایش در هر رنگی به غیر از قرمز است. همه این موارد دارای رنگ زمینه آبی/سبز هستند. این چراغ آبی/سبز به بدن شما می‌گوید که وقت روز است. وقت بیدار شدن است! حتی اگر چشمان شما بسته باشد، نور قابل مشاهده است. بنابراین ، حتی هنگام خواب، رنگ آبی/سبز برای چیزی که متخصصان خواب آن را ریتم شبانه روزی شما می‌نامند ، اختلال ایجاد می کند. تصور می‌شود که افزایش میزان سرطان به دلیل دور از دسترس بودن ریتم شبانه‌روزی آنها (چرخه خواب/بیداری) است. بنابراین، آن چراغ‌های شب را از برق بکشید، روی سایه‌های خاموش سرمایه‌گذاری کنید و یک تکه قرمز روی ساعت زنگ‌دار خود بگذارید. در صورت عدم موفقیت، می‌توانید روی ماسک خواب سرمایه گذاری کنید. شگفت انگیز است که چقدر بهتر می‌خوابید.

۸-نظم در زمان بیداری و خواب تاثیر بسیار زیادی در بهبود کیفیت خواب شما دارد.این یکی به نظم و قربانی نیاز دارد، اما اگر تا به حال یک تریدر موفق بوده‌اید، احتمالاً از قبل نظم و انضباط دارید.در حالت ایده‌آل ، شما باید در همان زمان بخوابید و هر روز در همان ساعت بیدار شوید. این همیشه آسان نیست، اما بدن موجودی عادی است و داشتن زمان خواب و بیداری منظم باعث می‌شود بدن شما راحتتر بداند چه کاری انجام دهد و چه زمانی.

۹-تختخواب و اتاق خواب شما باید یک پناهگاه باشد. این بدان معناست که باید محل راحتی برای خواب باشد. اتاق خواب شما باید از نظر آب و هوا کنترل شود. نه خیلی گرم، نه خیلی سرد. تختخواب شما باید راحت باشد و باید پشت کمر زیادی را پشتیبانی کند.

بالش های شما باید سر و گردن را بالا بیاورند تا از انحنای ستون فقرات جلوگیری شود. ملحفه‌ها و ملافه‌های شما باید راحت بوده و حواس شما را پرت نکند.

از بین این ۹ توصیه ، این احتمالاً بیشترین سرمایه گذاری پولی را می‌طلبد.برای بهبود خواب خود روی یک تختخواب عالی سرمایه‌گذاری کنید. ناامید نخواهی شد.


دیدگاه کاربران
گریزلی دیتا Nov 30, 2021

تست اولین نظر

DooDKesH Nov 28, 2021

تاييد تست اولين نظر و تست دومين نظر 😁 —————— نظر شخصى : اينترفيس ساده شيك يوزرفرندلى فونت نوشتارى عالى بدون باگ خيلى سريع وب سايت رو نشون داد . من خوشم اومد ————— اگه بشه دارك مود هم براش فعال بشه عالى ميشه . كارگرافيكى و فرانت داره ولى خب مشخص كه اونا ام در دست اقدامه . من به عنوان ( كاربر معمولى) هيچ ايرادى بش نتونستم بگيرم .

ارسال دیدگاه جدید