تنظیم‌کنندگان مقررات و قوانین نمی‌توانند بیتکوین را از بین ببرند

Grizzly
Grizzly Sep 20, 2021
تنظیم‌کنندگان مقررات و قوانین نمی‌توانند بیتکوین را از بین ببرند

در این نوشته نظر Jad Comair مدیر ارشد Melanion Capital را می‌خوانیم.

او می‌گوید: که اگر بیتکوین بیش از حد موفق شود، تنظیم‌کننده‌های قوانین آن را "نمی‌کشند". چنین اقدامی تنها در برخی کشورهای مستبد امکان‌پذیر است، در حالی که ایالات متحده و کشورهای توسعه یافته G7 هرگز چنین "گام سختی" را برنمی‌دارند.

در حالی که Ray Dalio معتقد است که اگر بیتکوین به موفقیت بزرگی برسد، ناظران و دولت‌ها در نهایت کنترل آن را در دست خواهند گرفت. علاوه بر این، مقامات می‌توانند این دارایی را "بکشند" زیرا "روش‌هایی برای کشتن آن دارند". با این حال، همه با ارزیابی او موافق نیستند.

به گفته Jad Comair - مدیر ارشد اطلاعات شرکت مدیریت سرمایه.گذاری فرانسوی Melanion Capital - چنین رویدادی "بسیار شدید" به نظر می.رسد. وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده در واقع بیتکوین را در سیستم مالی خود پذیرفته است. بسیاری از سرمایه‌گذاران آمریکایی مقدار قابل توجهی از بودجه را به بازار رمزارزها اختصاص داده‌اند. با این اوصاف، ممنوعیت دارایی‌های دیجیتال تأثیر منفی بر شبکه اقتصادی خواهد داشت. وی گفت: "من فکر می‌کنم در کل این یک سناریوی بسیار افراطی است و من نمی‌بینم که یک کشور توسعه یافته مانند ایالات متحده یا حتی همه کشورهای گروه 7 چنین قدم سخت و محکمی برداشته باشند. این یک سناریوی بسیار فرضی است و من نمی‌بینم که این اتفاق بیفتد."

او افزود که اکثر دولت‌ها قوانینی را بر دارایی‌های دیجیتال وضع می‌کنند،نه به این دلیل که با دارایی‌های دیجیتال مخالف هستند بلکه به این دلیل که می‌خواهند از سرمایه‌گذارانی که با آنها سر و کار دارند محافظت کنند. در واقع، این مقررات بسیار سودمند خواهد بود: "هنگامی که مقررات مناسب را در اختیار دارید ، می‌توان قدرت کامل کریپتو را آزاد کرد."

او تنها فردی نیست که با اظهارات ری دالیو مخالف است. به تازگی، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ - Mike McGlone - گفت که افزایش ناظران و نابودی بیتکوین یک پیشرفت "تقریبا غیرممکن" است: "من چندین‌بار این صحبت‌ها را شنیده‌ام و تکرار شده است. چگونه می‌توانید بیتکوین را متوقف کنید مگر اینکه قوانین این کشور را تغییر دهید؟ تنها راهی که می بینم بیتکوین را واقعا متوقف می‌کند‌، ممنوعیت اینترنت است.”

همچنین Comair نظر خود را در مورد قیمت آینده بیتکوین اعلام کرد. وی اظهار داشت که پیش‌بینی در حال حاضر بسیار دشوار است. با این حال، به دلیل افزایش پذیرش ، صفر شدن قیمت بیتکوین سناریویی است که دیگر وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او از نظر کتی وود مبنی بر اینکه ارزش بیتکوین می‌تواند به ۵۰۰,۰۰۰ دلار برسد ، حمایت می کند یا خیر ، گفت: آن را به عنوان یک گزینه پذیرفته است. او معتقد است که همان عواملی که دارایی را به ۵۰,۰۰۰ دلار رساند (پذیرش بیشتر، گسترش جامعه و افزایش تعداد کیف پول) می تواند آن را به نقطه عطف قابل توجه ۵۰۰,۰۰۰ دلار برساند.

همچنین او در مورد یکی از موضوعات داغ در بین جامعه رمزارزها - ارتباط بین بیتکوین و طلا صحبت کرد. او نام خود را به لیست افراد برجسته مانند یکی از بنیانگذاران اپل - استیو وزنیاک ، مایکل سیلور از MicroStrategy و آنتونی اسکاراموچی اضافه کرد که دارایی دیجیتال را برتر از فلز گرانبها می‌دانند.

او ادعا کرد که بیتکوین بهتر از طلا است زیرا دومی برای محیط‌زیست بسیار مضر است. او حتی گفت فلز زرد بدترین دارایی است که ما امروز ارزش خود را در آن ذخیره می کنیم: "طلا تأثیر فوق العاده مخربی روی سیاره ما دارد. وظیفه صنعت طلا این است که سوراخ‌های عظیمی را در زمین برای جستجوی مواد فوق نادر و سپس آن را با استفاده از جیوه و محصولات شیمیایی مخرب استخراج کند. بیتکوین قطعاً بهتر از طلا است که دارای ویژگی یکسانی است، همان کار را انجام می‌دهد و از همه بدی‌هایی که طلا انجام می‌دهد اجتناب می‌کند."


ارسال دیدگاه جدید